Idah -

Ärenden i stan


••••••••••••••••••••••••••••••••• 2012-12-17 @ 14:16:00 •••••••••••••••••••••••••••

God eftermiddag kära läsisar!

Jag sitter just nu och väntar på bussen som ska ta mig in till centrum, där ska jag inom apoteket och sedan vidare upp till bergsgatan och ha DBT - möte.

Knappt någon snö kvar ute nu, efter allt regn. Nu ser det bara dystert och eländigt ut, jätte tråkigt. Usch! Det håller sig under minus strecket i alla fall, så jag håller tummarna för att det ska börja snöa snart igen.

Efter DBT - mötet tänkte jag gå lite rundor i stan och se om jag hittar några roliga jul klappar. Annars får jag beställa det som jag redan valt ut till min familj. Beställer jag idag så får jag i alla fall hem produkterna innan jul.

 


kommentarer

Namn*


E-postadress* (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Vad har du på hjärtat?

Trackback