Idah -

barnvakt


••••••••••••••••••••••••••••••••• 2012-12-15 @ 13:27:00 •••••••••••••••••••••••••••
Usch vad tråkigt att det regnar idag, hoppas att inte snön försvinner.
 
Idag ska jag sitta barnvakt till snart fem månader gamla Elina, min pojkväns systers barn. Ska bli super kul! :) Så nu ska jag ta tag i mig själv och resa mig upp från soffan och klä på mig kläder och göra lite mat. Vid 16 är det dags att bege mig hem ifrån, Diddi ska på bio med kris så jag kommer väl vara barnvakt ca tre timmar i alla fall.
 


Bilden är tagen 3/12.
Humöret var på topp eftersom första snön hade kommit, yey!

kommentarer
Postat av: †Livet som superwoman, Rodis! †

Sjukt fin blogg , allt bra? :D

Svar: Tack så mycket! :) Det är bara bra med mig, hur är det med dig? :D
idahahlback.blogg.se

2012-12-15 @ 17:41:41
URL: http://fotografsiiidan.blogg.se
Postat av: emelie▲eyebe

cool blogg!

Svar: Tacktack! Spanade in din med, jätte fin! :D
idahahlback.blogg.se

2012-12-16 @ 15:14:57
URL: http://eyebe.blogg.se

Namn*


E-postadress* (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Vad har du på hjärtat?

Trackback