Idah -

Datorn lever sitt egna liv


••••••••••••••••••••••••••••••••• 2012-12-12 @ 13:16:00 •••••••••••••••••••••••••••

Det har inte varit så bra uppdatering i bloggen som jag hoppats på, men det får jag ändra på i kommande dagar. Innan jag blev upphämtad för en sleepover igår så satt jag och planerade in vilka kategorier som ska finnas i bloggen, så det ska jag slutföra vid hemkomst idag. Jag sitter fortfarande i Torup hos bästa Amanda & i förmiddags när hon skulle ta ut en skiva från datorn för att packa ner datorn igen så fungerade den plötsligt, haha. Kalas bra, då slipper dom packa ner den och bege sig till siba igen. Datorn kanske bara behövde vila över natten, vem vet.

Jag skäms lite grann över dessa tråkiga mobil inläggen. Ska förbereda lite inlägg i kväll när jag får tid över, så att jag inte behöver känna så mycket stress och press. Då sköter ju bloggen sig lite granna på egen hand, kanon bra.

Puss o kram!


kommentarer

Namn*


E-postadress* (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Vad har du på hjärtat?

Trackback