Idah -

Impulsiv utgång


••••••••••••••••••••••••••••••••• 2012-12-16 @ 21:23:00 •••••••••••••••••••••••••••
Blev en impulsiv utgång igår kväll, efter att jag suttit barnvakt. Det var flera månader sedan jag var ute senast, det är inte direkt något som lockar mig längre. Jag trivs så himla bra utan alkohol, och vill inte lägga mina pengar på det. Men jag hade en riktigt trevlig kväll, och det tackar jag för. Märktes dock vid hemkomst att jag inte druckit på länge, så idag har jag faktist legat i sängen ända fram till klockan 16.

Tog mig en härlig dusch när jag äntligen orkade ta mig ur sängen och så har jag kollat på de senaste sex avsnitten utan new girl. Det fick bli en färdig pizza till luch idag, inte det godaste men jag orkade verkligen inte ställa mig och laga mat. Nu ska jag kolla lite på tv innan det är dags att dejta kudden igen.
 

kommentarer

Namn*


E-postadress* (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Vad har du på hjärtat?

Trackback