Idah -

På återseende


••••••••••••••••••••••••••••••••• 2012-12-31 @ 01:12:00 •••••••••••••••••••••••••••

Jag har förkylningen äntligen börjat vända, halsen och örat är bättre i alla fall. Yey! Näsan är fortfarande täppt och lite feber finns det allt kvar men så länge det går åt bättrings vägen är jag glad. Är så trött på att sitta hemma och uggla nu, har ingen ork till någonting. Mina älskade kisar har dock fått massor med uppmärksamhet och det är både jag och kisarna glada över, min älskade små guldklimpar.

Idag lämnade jag in Bamse och Cutie på kattfoten, jag bestämde mig för att behålla Beauty ett tag till. Det lutar åt att jag kommer att behålla henne faktiskt. Hon går så himla bra ihop med mina katter och det märks att dom storm trivs ihop. Det känns tråkigt att ha lämnat in dom andra två, fick höra att dom suttit intryckta i samma hörn som när jag lämnade dom hela kvällen också. Jag hoppas att dom mjuknar till snart och vågar utforska lite. Beauty har gjort stora framsteg i sin utveckling från att ha varit totalt skygg som sina bröder. Bamse och Cutie har varit lite långsammare, men dom har absolut gjort stora framsteg dom också. Jag ska berätta mer om det senare och jag kommer definitivt att hälsa på dom så ofta jag kan utöver när jag jobbar.

Nu ska jag krypa ner under täcket hos min älskling, jag ligger just nu i en myshörna jag fixade på golvet för att ligga och mysa med mina katter.

 

Random bild från min lunch idag, (rester från igår) och en bild på Bamse, Cutie och min egna katt Mitzi. 

 

 


kommentarer

Namn*


E-postadress* (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Vad har du på hjärtat?

Trackback