Idah -

Sjukling


••••••••••••••••••••••••••••••••• 2012-12-28 @ 20:51:44 •••••••••••••••••••••••••••
Jag har verkligen inte haft någon ork till att uppdatera bloggen idag, jag mår så fruktansvärt dåligt. Har enbart kollat på film tillsammans med min älskling och tagit det lugnt. Fick bli pizza till middag idag, orkar inte laga någon mat. Jag avskyr verkligen att vara sjuk, när jag väl blir drabbad så blir det ordentligt. 
 
Jag ska strax gå och lägga mig och hoppas på att jag kan få lite mer sömn inatt... Dock inte så troligt, eftersom jag mår mycket sämre idag. Tvär förkyld, ont i halsen (halsfluss på g) & ont i örat. Usch!
 
Jag uppdaterar när jag har ork, inte roligt med sådana här inlägg ett efter ett inte.

Kram på er!
 
 

kommentarer

Namn*


E-postadress* (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Vad har du på hjärtat?

Trackback