Idah -

Veterinären & shopping


••••••••••••••••••••••••••••••••• 2012-12-18 @ 20:29:00 •••••••••••••••••••••••••••
Hej läsisar!

Vid 13 kom Sara och hämtade upp mig och mina tre jourkatter samt min två egna för att köra oss till veterinären. Idag var det dags för skabb behandling på alla katter och vaccination på jourkatterna. Eftersom mina joutkatter är skygga så fick dom lugnande, så allt gick bara bra idag.

Sedan kom jag hem och betalade lite räkningar sedan promenarade jag bort till älsklings jobb och vidare tillsammans med honom till eurostop. Älskling fick två par nya jeans av snälla mig samt ett tangentbort. Jag handlade även tre par nya jeans till mig själv (jag köpte ett par igår också), sedan så hämtade jag även ut en hoodie tröja med inbyggda hörlurar som låg och väntade på mig (vann den från en väns blogg). Sedan handlade älsklingen min lite julklappar till min familj och så tog vi en fika. En toppen dag helt enkelt!
 
Jag lägger upp bilder på inköpen från igår och idag i ett senare inlägg, ha en fortsatt trevlig kväll!

kommentarer

Namn*


E-postadress* (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Vad har du på hjärtat?

Trackback