Idah -

Hundvakt


••••••••••••••••••••••••••••••••• 2013-02-16 @ 18:51:00 •••••••••••••••••••••••••••
Blev ingen intervall gång idag, men tog mig en promenad bort till eurostop för att inhandla strimlad skinka till pizzan jag gjorde idag samt några andra produkter som jag och sambon glömde köpa med oss igår när vi var och handlade. Så lite motion har jag fått i alla fall, tog dock bussen hem. Hade nog inte kännts så jätte bra i armarna att gå hem med 8 kg kattsand, hehe. 
 
Cazandra kom hit vid halv fem en liten stund, filade och fixade till min naglar och lite så. Hon kommer tillbaka sedan, hon är på en tjej kväll just nu fram till ca 20 tiden. Tills dess sitter jag hundvakt till hennes fina vovve.
 
Tänkte ta min plats i köket och baka lite fler kladdmuffins som vi kan ha framför tv:n i kväll till melodifestivalen. Dock så är inte jag jätte sugen på att stoppa i mig dom, inte nu när jag kommit igång med träningen och också måste tänka på min kost. Men sedan är det klart att man måste få unna sig lite onyttigheter då och då och i kväll kanske är ett sådant tillfälle. Köpte hem frukt och nötter igår, så lite nyttig kan jag också vara.
 
Ha en super bra fortsatt lördag kväll läsisar!






kommentarer

Namn*


E-postadress* (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Vad har du på hjärtat?

Trackback