Idah -

Coolt ju


••••••••••••••••••••••••••••••••• 2013-02-18 @ 23:41:00 •••••••••••••••••••••••••••
Klockan börjar säga ifrån att det är dags att krypa ner i sängen och välkommna john blund, men det tycker inte jag. Jag sitter med blekning i håret som ska sköljas ur vid tolv snåret, som jag nämde i tidigare inlägg så vill jag få bort min utväxt. Bleker upp den så att den rosa färgen kan fästa och bli i samma nyans som det resterande håret. Jag tycker att det ser rätt coolt ut just nu, funderar på att gå såhär i några dagar, jag är lite knäpp i know. Men det blir ju att gå runt lika dant som jag har gjort i flera månader men nu med lite ljusare "utväxt" än tidigare. Jag har ju inte färgat min utväxt sedan i oktober när jag var hår modell så det var ju några cm nu, blir som en ombre färgning ju.
 
Ska strax skölja ur håret, den rosa färgen väntar jag med att kleta i tills i morgon. Brukar sova med färgen i, så hade passat bra att kleta i den snabbt nu och sova med den över natten men jag orkar inte kleta mer färg i kväll. Så jag tar och sover med den i morgon i stället. Hehe. Den rosa färgen sliter INTE på håret och anledningen till att jag sover med den är för att mitt hår ska suga åt sig färgen ordentligt så att den sitter på plats så länge som möjligt.
 
Godnatt!







kommentarer

Namn*


E-postadress* (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Vad har du på hjärtat?

Trackback