Idah -

Förmiddags walk


••••••••••••••••••••••••••••••••• 2013-02-13 @ 11:03:00 •••••••••••••••••••••••••••
God förmiddag läsisar!

Jag har precis varit ute och gått tillsammans med min b- stödjare, en härlig förmiddags walk. På schemat idag så har jag råkat dubbel boka mig lite, ska träffa Hampus syster och syster dotter vid 14 och samtidigt så har jag bokat tvättid mellan 16 - 19. Får gå ner och kolla om det finns tvättid mellan 19 - 22 i stället, eller så får jag skjuta upp det och ta tag i att tvätta i morgon i stället. Tvätta måste jag göra väldigt snart i alla fall, plaggen byggs ju på.
 
Nu ska jag försöka få i mig någonting att äta, har inte käkat frukost ännu...
Bjuder på två bilder från gårdagen på galberget.






kommentarer

Namn*


E-postadress* (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Vad har du på hjärtat?

Trackback