Idah -

Tack min älskade


••••••••••••••••••••••••••••••••• 2013-01-08 @ 13:09:00 •••••••••••••••••••••••••••
Hej läsisar :D
 
I detta inlägget tänkte jag dela med mig utav bilderna som jag tog igår på mina julklappar av min fästman. Jag hämtade som sagt ut dom sista två paketen igår, produkterna är beställda utanför Sverige så därav har det dragit ut på tiden. Men det gör ingenting, nu är dom ju här och det är huvudsaken. Hehe! :)
 
Vad tycker ni? Jag är super nöjd!
 
 
Mysigaste och sötaste tröjan och dom finfina byxorna, grymt glad för dom plaggen! :D
Alla detaljer på byxorna ser ni dock inte i dessa bilder, men det kommer fler bilder i framtiden på dom.
 
 
 
Nämre titt på trycken
 
 
 
Två par stay ups, fina! :)
 
 
 
Och en super fin lila kjol, kul med omväxling i färgval. Haha!
 
Som ni kanske lagt märke till så innehåller 4 av 5 utav plaggen rosa <3
Min älskling känner mig rätt väl efter snart 7 år tillsammans, yey!

kommentarer
Postat av: Maddiie

Stay upsen var super snygga! :)

Svar: Ja verkligen, älskar dom. :D
idahahlback.blogg.se

2013-01-08 @ 13:40:27
URL: http://maddiie.blogg.se
Postat av: Anonym

Gillar bilderna på stay upsen :P

Svar: Dom är nice :)
idahahlback.blogg.se

2013-01-08 @ 19:24:06

Namn*


E-postadress* (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Vad har du på hjärtat?

Trackback