Idah -

Tar på energi att...


••••••••••••••••••••••••••••••••• 2013-06-25 @ 19:20:00 •••••••••••••••••••••••••••
Känner mig helt slut efter denna dagen, tar på energi att gråta så mycket som jag gjort idag. Fick besked om att jag tyvärr inte kom in på folkhögskolan och det är så typiskt när jag för första gången i mitt liv känner mig peppad och redo att göra något med mitt liv. Jag har förberett mig i månader på att börja plugga upp mina betyg så att jag kommer någon stans i livet. Efter att jag fick min senaste diagnos "lindrig kognitiv störning" så kände jag att jag skulle kunna ge skolan en chans igen och att jag faktiskt skulle kunna avsluta den. Så att jag blev nekad tog hårt på mig, men jag lär stå högt upp på listan när jag söker in till hösten igen. Dom har löpande intagning, varje halvår. Jag hoppas innerligt att glöden finns kvar då.
 

kommentarer

Namn*


E-postadress* (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Vad har du på hjärtat?

Trackback