Idah -

Alla dagar är inte ens dag


••••••••••••••••••••••••••••••••• 2013-06-30 @ 14:52:00 •••••••••••••••••••••••••••
Hade en mycket trevlig kväll tillsammans med min fina vän Stella igår, jag klippte och färgade hennes hår och vi satt och drack lite öl/cider/vin och pratade och hade det trevligt. Synd att jag inte tänkte på att ta några bilder bara. 
 
Jag har varit super trött idag, men har fått lite gjort i alla fall. Diskat och varit på lidl och handlat hem bröd och just nu håller jag på att tina upp köttfärs så att jag kan påbörja maten, blir tacos idag. Mums! 
 
Blir till att ta det lugnt resten av dagen & kvällen med min älskade,
samt med hunden och katterna så klart.
 
Bjuder på en förfärligt dålig cam bild till detta inlägget, se och njut. FNISS... :)

 

kommentarer
Postat av: melliie

söööt<3

2013-07-14 @ 17:12:28
URL: http://fames.se/melliie

Namn*


E-postadress* (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Vad har du på hjärtat?

Trackback