Idah -

Sjuk = shopping?


••••••••••••••••••••••••••••••••• 2012-12-27 @ 22:24:00 •••••••••••••••••••••••••••
Jag har åkt på en hemskt jobbig förkylning, näsan rinner & halsen gör fruktansvärt ont. INTE OKEJ!
Men jag är glad över att det kom nu efter jul och förhoppningsvis går den över till nyår.

Jag har varit iväg med min pappa och lilla syster Amanda hela dagen. Vi tog en tripp in till centrum och kikade lite i affärer, en klocka blev enda inköpet där. Sedan drog vi viare till siba där min syster köpte sig ett nytt objekt till kameran och pappa köpte en ny datorn skärm. Sedan åkte vi till max och käkade sedan vidare till eurostop där jag efter mycket om och men köpte två par byxor då det jag sökte inte fanns i butik längre. Sedan åkte vi vidare till jula och där handlade pappa och Amanda ett nytt headset och jag köpte en arbets jacka för 149 kr. FETT VÄRT i denna kylan. Sedan hem och där låg en arvi så då drog jag iväg till eurostop igen med min pojk och hämtade ut paketet och nu internet handlade jag hem de två produkter som jag var ute efter som inte fanns i butik. (SE NEDAN)

Nu är jag minst sagt fattig, jag har shoppat en hel del denna månaden. Till mig själv har jag hittils handlat sju par nya byxor, två nya bh:ar, en tröja och två jackor. Sedan har jag handlat massa till min pojk och julklappar. Så nu är det bra för den här månaden. Länge sedan jag överhuvudtaget handlade kläder till mig själv, jag är en ekonomisk fråga hela jag. (Jag tänker ekonomi hela tiden)

 
 
 

kommentarer

Namn*


E-postadress* (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Vad har du på hjärtat?

Trackback