Idah -

Manifestation


••••••••••••••••••••••••••••••••• 2013-04-05 @ 14:14:00 •••••••••••••••••••••••••••
Jag har varit inne i en lång down period och därav har bloggen fått läggas åt sidan. Jag mår fortfarande inte bra men  jag är heller inte på en skala 9 utan snarare en 6:a just nu.
Jag ska försöka komma igång här igen!
 
Jag är precis hem kommen efter att ha varit på manifestation för katthemmen i Halmstad, tillsammans med djurens rätt. Jag hade önskat att det var en större sak utav det hela och att det var betydligt mycket mer folk. Idag väckte vi nog inte särskilt mycket uppmärksamhet, men betydligt bättre än ingenting alls. Vi borde ha spridit evengemanget mycket tidigare och gått ut med det på flera olika sätt. Hallandsposten var på plats och fotograferade och intervjuade (bland annat mig), men hade varit roligare om evengemanget var större så klart. 
 
Hundpromenad i Halmstad fanns på plats och hjäpte oss i vår kampanj, genom att promenare genom stan från kattfoten till oss på stora torg. Syftet var att väcka uppmärksamhet. En gamal vän "Twiggy" fanns bland dessa människor och hundar, så jag stod och hänga med dem när dom väl kom till plats strax innan 12 tiden. Vi lämnade platsen tillsammans och umgicks ett tag, mycket roligt att fått träffa henne igen. :)
 
Nu ska jag strax börja laga middag, spagetti och köttfärsås hade jag tänkt mig. Gubben min slutar jobbet vid 15 tiden, tänkte ha maten klar tills han kommer hem. :)



 

 


kommentarer

Namn*


E-postadress* (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Vad har du på hjärtat?

Trackback