Idah -

Förändring


••••••••••••••••••••••••••••••••• 2013-02-15 @ 23:43:07 •••••••••••••••••••••••••••
Det blev ingen 4 km promenad idag, saker och ting kom i mellan. Har ju i alla fall gjort övningar hemma, tur det. Tänkte ta mig en intervall promenad på 45 - 1 h i morgon i stället. I kväll har jag ätit god mat tillsammans med min fästman, fick bli tacos. Nu sitter jag ivrigt och väntar på att han ska komma hem efter att ha varit ute och tagit någon öl tillsammans med en vän. Jag får ingen ro i kroppen när han inte är vid min sida här hemma, blir så tomt och saknaden oändlig. Faktastiskt att fortfarande ha den känslan efter 7 år tillsammans, kärlek till mitt <3! 
 
Nu ska jag sätta mig och klura på vad jag ska göra med mitt hår, jag vill ha en förändring. Om det kommer bli en större eller mindre sådan vet jag dock inte ännu, hehe. Har haft alla färger som går att ha, dock inte alla nyanser. Får se vart min fantasi tar mig, kan bli spännande. Funderar också på om jag ska klippa mig eller inte, men jag lockas inte jätte mycket av att gå till en frisör. Det kostar mig en förmögenhet, svin dyrt är det. Brukar alltid klippa mig själv, eller så gör mamma det. Beror lite på hur jag vill ha det, vad som ska göras nu. Men i så fall vill jag klippa upp håret och fixa luggen på något sätt. Vi får se. Ska lägga upp en bildbomb på olika färger som jag har haft genom åren, kan bli kul. Hehe. Kommer upp i kommande dagar. Kram på er!
 
 

kommentarer

Namn*


E-postadress* (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Vad har du på hjärtat?

Trackback