Idah -

Fullt ös medvetslös


••••••••••••••••••••••••••••••••• 2013-02-21 @ 13:55:00 •••••••••••••••••••••••••••
Har varit igång sedan 10 i morse då jag började tvätta fram tills klockan 13, där i mellan har jag också tvättat av badrums taket och lagt det första lagret utav färg  ( FETT JOBBIGT )! Jag har även bäddat rent sängen, till och med lakan har vi nu. Vi tänkte att det skulle vara väldigt skönt att ha en hel madrass när vi köpte oss ny säng, vilket där i stället för att ha två separata 90 madrasser i en dubbel säng. MEN när det kommer till att byta lakan så är det ett helvete, men det beror ju också på att vi har sänge intill väggen och att jag inte kan flytta ut sängen så långt för då tar soffan emot. 
 
Det är så underhållande att komma ner till tvättstugan och se hut folk bär dit sin tvätt, dom flesta gör om barnvagnar och hittar på de mest förvånansvärda sättet.
Träffade på en tant idag och såhär har hon gjort -->

Nu ska jag sätta igång med dammsugningen, sedan är det dags att bege sig in till stan.






kommentarer

Namn*


E-postadress* (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Vad har du på hjärtat?

Trackback