Idah -

Håret


••••••••••••••••••••••••••••••••• 2013-02-19 @ 13:46:00 •••••••••••••••••••••••••••
Såhär ser mitt hår ut efter blekningen av min utväxt igår. Blev lite bleknings medel i det övriga håret också dock, ville ha bort mina lila slingor också. Blev inte riktigt så coolt som jag trodde att det skulle bli så jag har kletat i rosa färg i mitt hår nu, lägger upp bild på resultatet senare. Dock har ni väl sätt mig i rosa hår tidigare, hehe. 
 
Vid 11 hade jag besök utav b- stöd, och om en stund kommer min barndomsvän hit en stund. Vi har inte träffats på flera månader nu, så det ska bli jätte kul att träffa henne igen. Och i kväll vid 18 tiden kommer Cazandra hit, hon kletade i blond slingfärg i sitt hår igår i ett tappert försök om att hon skulle lyckas bli blond nu. Enligt henne i vårt samtal via fb igår så blev det ett blont resultat så det ska bli spännande att få se hur det ser ut. 
 
Nu ska jag gå och fixa håret samt välja ut dagens outfit, vi höres senare läsisar!



kommentarer

Namn*


E-postadress* (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Vad har du på hjärtat?

Trackback