Idah -

Kvälls träning


••••••••••••••••••••••••••••••••• 2013-02-14 @ 23:49:49 •••••••••••••••••••••••••••
Nu är klockan mycket och sängen kallar på mig, så ska ta och krypa ner under täcket och mysa med min fästman. Har fått mycket gjort idag, tvättning, städning, diskning, duschning, mat mys med älsk, och tränat åtta st magövningar och 2 st lår övningar. Kommer nog kännas gött i morgon. Körde ungefär 15 st utav varje övning, hade inte orkat köra 15x3 med så många olika övningar. Blev många olika idag eftersom jag provade på nya och ville se vilka jag trivdes med att göra. Jag har glömt bort att lägga upp min video där jag visar lite olika övningar man kan göra på hemmaplan utan redskap, ska lägga upp den under någon av de närmsta dagarna. Ska göra fler sådana videos och dela med mig. Först får vi se om ni tycker att den första är intressant och om ni vill ha fler. 
 
Sov så gott läsisar så höres vi i morgon igen, kramis!
 

kommentarer

Namn*


E-postadress* (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Vad har du på hjärtat?

Trackback