Idah -

Framstå som att...


••••••••••••••••••••••••••••••••• 2013-06-24 @ 20:12:00 •••••••••••••••••••••••••••

Jag blir så jävla förbannad på folk som inte kan acceptera och respektera mig för den JAG är... Mitt sätt att vara kan framstå som att jag är en bitch, men jag tvingar inte någon till att ha mig i deras liv. "Take me or leave me", det är inte svårare än så. I bland är jag oförskämd och det är sådan jag är, ta det. Man är inte perfekt alla dagar, och jag tänker inte pusha mig till att vara det för någons skull. Jag är mig själv och jag vill gärna att ni låter mig vara det oavsett om ni gillar det eller inte. Jag är inte född för eran skull, så jag fortsätter leva MITT liv. Tack och hej!

 


kommentarer
Postat av: Emma

Jag fattar inte uttrycket. Ta mig eller lev mig. Ologiskt.

Svar: "Take me or leave me" skulle det stå.
idahahlback.blogg.se

2013-06-25 @ 04:06:15
Postat av: melliie

<3<3<3

2013-07-14 @ 17:11:49
URL: http://fames.se/melliie

Namn*


E-postadress* (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Vad har du på hjärtat?

Trackback