Idah -

I don't feel good


••••••••••••••••••••••••••••••••• 2013-03-10 @ 13:43:00 •••••••••••••••••••••••••••

Denna söndagen inledde jag med jobb på kattfoten från 09-12.30. Många katter som inte mår så bra där nu, förkylda och diarré. Tycker så synd om dom och hoppas på att dom kryar på sig snart.

Fick min mens precis när jag kom innanför dörrarna till kattfoten, hade det på känn i morse innan jag åkte så extra trosor och tamponger hade jag med mig. Mår så otroligt illa och känner mig konstig i kroppen så blir en lugn söndag idag. Har rensat kattlådorna och nu ligger jag i sängen och här kommer jag nog ligga kvar hela dagen.

Måste åka och handla dock, behöver handla hem lite middagar, smör, yoghurt m.m. Vi höres senare, kram!

 

 

 


kommentarer

Namn*


E-postadress* (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Vad har du på hjärtat?

Trackback