Idah -

längtan


••••••••••••••••••••••••••••••••• 2013-03-06 @ 15:07:02 •••••••••••••••••••••••••••
Jag har suttit och kollat igenom Tora Sparkles klipp från hennes youtube kanal hela dagen, suttit helt inne i det så jag glömde helt bort att jag skulle blogga. Det är en fett härlig tjej, underbar dialekt och roliga/underhållande videos. Rekomenderar starkt att klicka på prenumerera knappen som du hittar när du är inne på hennes kanal. Haha!
 
De senaste två dagarna har jag verkligen inte haft någon energi och lust till att hitta på någonting. Jag längtar otroligt mycket tills våren är här på riktigt, när solen kikar fram och man kan byta ut vinter jackan mot en vår jacka. Jag behöver sol, ljus, pepp nu känner jag, varit en lång och eländig vinter.
 
 
 
 
(bilderna är lånade från google)

kommentarer

Namn*


E-postadress* (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Vad har du på hjärtat?

Trackback