Idah -

Pinsamt...


••••••••••••••••••••••••••••••••• 2013-03-11 @ 12:22:00 •••••••••••••••••••••••••••

Det finns en sak som jag stör mig på hos mig själv, jag skäms för saker som inte alls är pinsamma. Jag är tvärt emot "alla andra" när det gäller saker att skämmas för. Jag vågar göra det som dem flesta inte vågar, medans det dem flesta vågar göra vågar inte jag. Haha! Som igår när jag och min fästman skulle åka och handla så tänkte Hampus att vi kunde ta med oss pant flaskorna på bussen och panta samtidigt. Och det tyckte jag var otroligt pinsamt att jag var tvungen att sätta på mig min peruk, hade ni skämts för en sådan sak? Hur pinsamt är det inte att kliva på bussen med två sopsäckar med pant flaskor/burkar, PINSAMT! Eller? Hehe!

 






kommentarer

Namn*


E-postadress* (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Vad har du på hjärtat?

Trackback