Idah -

skönt


••••••••••••••••••••••••••••••••• 2013-03-05 @ 19:52:27 •••••••••••••••••••••••••••
Varit iväg sedan 11 i förmiddags, skönt att äntligen ha fått komma hem och komma till ro. Var först med Diddi och Elina på babysim, sedan traskade vi in till stan där Diddi shoppade lite kläder till Elina och vi satt och njöt av det fina vädret på torget. Efter det åkte jag och mötte upp Hampus utanför hans jobb, sedan gick vi bort till eurostop där vi hämtade ut mediciner på apoteket och käkade inne på max. Där efter traskade vi hemåt och hämtade upp Hampus presentkort på teknikmagasinet och sedan traskade vi bort till eurostop igen där han köpte sin efterlängtade mus och en ny musmatta. Sedan tog vi bussen hem och vid hemkomst kom jag på att jag hade ännu ett ärende att göra vid en specifik tid så det var bara att kuta ut till bussen och bege mig bort till vallås och sedan hem igen. Nu har jag inga fler ärenden så nu ska jag ta det lugnt vid datorn en stund sedan ska jag kolla serie och umgås med mitt hjärta. 
 

kommentarer

Namn*


E-postadress* (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Vad har du på hjärtat?

Trackback