Idah -

Saknad <3


••••••••••••••••••••••••••••••••• 2013-07-08 @ 14:35:00 •••••••••••••••••••••••••••

Det är fruktansvärt tomt här hemma nu, min första tanke i morse var "jag måste ut med hunden" men han är ju inte här så då blev nästa tanke "vem ska få ut mig nu"... Ja, bra fråga. Det har varit fantastiska veckor att ha honom här, en underbar hund och många underbara promenader. Nu återstår det att återgå till den "normala" vardagen och lägga 100 % på mina katter igen. Nu har jag ingen hund som motiverar och tvingar ut mig, ska bli spännande och se om jag kan motivera mig själv och fortsätta gå dagliga promenader. Jag kommer definitivt att sakna att gå till hundgården och kasta pinne med honom och bara roas över hans glädje att springa runt och bara njuta. Djur får verkligen hjärtat att må bra! <3

 

 


kommentarer

Namn*


E-postadress* (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Vad har du på hjärtat?

Trackback