Idah -

fullsatt dag


••••••••••••••••••••••••••••••••• 2013-06-28 @ 22:31:00 •••••••••••••••••••••••••••
Den här dagen har varit fullsatt, STOR städning med bland annat fönsterputsning. Barbordet har åkt ner i källaren, så lite möblering har blivit av också. Sedan har jag varit iväg med min far och hämtat upp Elina som jag ska vara barnvakt till över natten, vi var även inom maxi och handlade lite och även inom apoteket i eurostop.
 
När vi kom hem så blev det en promenad bort till hemmakväll med hunden och älsklingen, samt Elina då. Lämnade hunden igen och så drog vi bort och käkade på mc. När vi kom hem så blev det att underhålla Elina och försöka små plocka med det jag inte hunnit med under städningen tidigare under dagen. När lillan somnat så fortsatte jag putsa de två  små fönsterna som var kvar och lite så. Elina vaknade för en stund sedan igen och vill definitivt inte somna om, och hunden måste ut en sista promenad... 
 
Böjar bli mörkare i rummet nu, håller tummarna att hon somnar om snart. Dags att själv inta sängen ju.
 
 
 
 
 

kommentarer

Namn*


E-postadress* (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Vad har du på hjärtat?

Trackback