Idah -

Full fart frammåt


••••••••••••••••••••••••••••••••• 2012-12-08 @ 08:31:00 •••••••••••••••••••••••••••
Förut satt jag barnvakt privat för en familj... Men för ca tre månader sedan så fick dem en son,
Och har då inte behövt mig. Men idag ska jag dit och sitta barnvakt åt tösen,
eftersom föräldrarna och lillen ska iväg och inhandla julklappar.

Så just nu håller jag på att göra mig i ordning för att ta bussen 08:57 in till centrum och gå inom hemköp
och handla med mig något som jag kan äta under dagen. Självklart har dem mat, men jag är ju veg.
Sedan ska jag traska vidare några meter och sätta mig på nästa buss som tar mig ut till dem.

Pappa har släkt kalas i kväll, för att fira min syster som fyller 16 år på onsdag 12/12...
Så jag hoppas att jag kommer att hinna vara med på det en stund också, men det gör jag nog.
****** sa att dem förmodligen är hemma runt 17-18 tiden. Och pappa satte tiden 18 för kalaset.

Bilderna nedan är från i Torsdags när jag jobbade (Kattfoten)
 

kommentarer

Namn*


E-postadress* (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Vad har du på hjärtat?

Trackback