Idah -

Julklappar slutfört


••••••••••••••••••••••••••••••••• 2012-12-17 @ 22:31:00 •••••••••••••••••••••••••••
Såja... Nu är alla julklappar (utom en) beställda till min familj, skönt att ha det klart. Jag hoppas på att dem kommer att bli super glada, men det tror jag att dem blir. I år valde jag att köpa roliga - onödiga - bra att ha saker och jag är super nöjd över det temat och de produkter som jag precis klickat hem. Nu återstår det bara att komma på julrim till alla julklapparna... Jag tycker att sidan jag beställde ifrån var ganska roliga i beskrivningarna till produkterna, så jag tror att jag kör på inspiration från det. Julrim till klapparna gör ju saken så himla mycket roligare tycker jag, hehe. 

Vad köper ni till era familje medlemmar? 

 

kommentarer

Namn*


E-postadress* (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Vad har du på hjärtat?

Trackback