Idah -

Julstress?


••••••••••••••••••••••••••••••••• 2012-12-19 @ 18:52:00 •••••••••••••••••••••••••••
Jag har knappt hunnit med bloggen eller mig själv de senaste tre dagarna, julstress? Med fem katter här hemma så  blir det inget julynt i alla fall. Jag har spenderat timmar och dagar med att hitta de "perfekta" julklapparna och efter många om och men så besälldes alla klappar i förgår. Idag fick jag sms om att dom fanns att hämta ut hos coop forum, så det har jag gjort. Nu kan jag släppa den stressen, alla julklappar är klara. 
 
Förutom all julstress så ska mitt hushålls skötas, det ska städas, tvättas, diskat, matlagning m.m. 
Jag har inte haft så mycket tid över till någonting annat över huvudtaget, men det har förhoppningsvis lugnat ner sig nu. I kommande dagar hoppas jag på att jag har mer tid över till bloggen, ska fota alla inköp och lägga upp också. Dock inte på julklapparna, men på de övriga produkterna. 
 
I morgon har jag en stressig dag också, ska göra ännu en psykologisk utredning mellan 13 - ca 15,30. Efter det ska jag träffa min sjuksköterska och mellan 19 - 22 har jag tvättid. Men jag ska försöka hinna med bloggen i mellan åt, om inte så får jag lägga upp lite mobil inlägg helt enkelt.
 

kommentarer

Namn*


E-postadress* (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Vad har du på hjärtat?

Trackback