Idah -

Kvälls humor


••••••••••••••••••••••••••••••••• 2012-12-09 @ 18:21:00 •••••••••••••••••••••••••••
Pappa och lilla syster Amanda kom och hämtade upp mig från "jobbet" (barnvakt) igår, när dem ändå var i närheten och hämtade upp smörgåstårta. Så jag han vara med på släkt kalaset, från start till slut. YEY! Jag hade en väldigt trevlig kväll, och det hade nog alla andra också. Fyra timmar kändes som en timme, magiskt. Jag tog tyärr inte mer än två bilder under kvällen, som sagt så hade jag så trevligt att kameran inte fanns i tankarna. Hehe... 

Efter kalaset så stannade jag och Alex (lilla syster) kvar hos pappa till ca 00.30 (eller senare). Jag satt och facerapade pappa på facebook då han var inloggad på laptopen jag satte mig vid, hehe. Jag och Alex hade väldigt roligt med det. Och självklart satt vi och lyssnade på julradio.se, och även där skickade jag in en hälsning i pappas namn i form av skämetet som jag skrev på hans facebook. Hahah... Kvälls humor!




 
 

kommentarer

Namn*


E-postadress* (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Vad har du på hjärtat?

Trackback