Idah -

Mysigt!


••••••••••••••••••••••••••••••••• 2012-12-14 @ 19:13:33 •••••••••••••••••••••••••••
Usch vad kallt det börjar bli ute nu, men luften är frisk och det är ganska behagligt ändå. Solen tittade fram idag, vilket ni ser på bilderna nedan. I morgon ska snöfallet delvis övergå i regn, det är jag inte jätte pepp på... Jag vill och hoppas verkligen att det kommer att vara vitt ute på julafton, jag håller tummarna. BORT med regn HIT med snö! 

Idag har jag inte gjort specillt mycket, promenarade bort till lidl en sväng. Utöver det så har jag bara varit hemma och myst med mina små älskade katter och gjort lite hushålls syssler, duschat och suttit vid datorn. Nu tänkte jag tända lite ljus och ha en mys kväll med min älskling och äta lite glass och chips samt dricka hallonsoda till någon film. Yummi! 

Vi höres i morgon läsisar, XOXO!


kommentarer
Postat av: Gabriella

Gud vad fin du är! Din hårfärg är helt perfekt här, älskar sån pastellrosa :D

Svar: Tack så jätte mycket! :D
idahahlback.blogg.se

2012-12-15 @ 14:59:59
URL: http://gabiemondvay.blogg.se
Postat av: Sofie

Men så fin!!

Svar: Tack så jätte mycket och detsamma! :D (checkade in din blogg också)
idahahlback.blogg.se

2012-12-23 @ 23:49:24
URL: http://themusicneverstops.blogg.se

Namn*


E-postadress* (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Vad har du på hjärtat?

Trackback