Idah -

Nya skal till min Iphone 5


••••••••••••••••••••••••••••••••• 2012-12-12 @ 21:56:00 •••••••••••••••••••••••••••
Får några veckor sedan beställde jag två st skal till min nya iphone 5. Har spanat in dom länge till min förra iphone 4s, men väntade eftersom jag visste att det snart var dags att förlänga mitt abonomang vilket ger mig ny mobil. Här om dagen landade skalen i min brevlåda, YEY! Jag var lite nervös över att beställa hårda skal, eftersom jag trivs så ypperligt med silikon skalen jag har haft tidigare. Och silikon skalen skyddar mycket bättre om du skulle tappa mobilen, hårda skal kan ju gå sönder. Och sedan så glider inte mobilen med silikonskal, om man håller den eller lägger den på bordet. MEN... Jag är jätte nöjd med skalen, dom är väldigt bekväma med sina rundade hörn. Och massa plus till att skalet går runt HELA mobilen (kanterna), det är något som jag är petig med när jag spanar in och är ute efter nya skal. 

Ni kanske undrar hur i all världen man sätter på ett hårt skal som går runt alla sidor?
Om ni tittar på den blå delet av det översta skalet, den delen är delad ifrån den rosa översta delen.
Så när man ska sätta på eller ta av skalen så separerar man dom bitarna, super praktiskt! :)

Till det översta skalet fick jag också med rosa pluppar som man sätter i laddare och 
hörlursuttaget för att skydda mot smuts och sådant. KANON! :)
 
 
Skalen är beställda från ebay
Du hittar ice-cream skalet HÄR för 41 kr med gratis frakt (7 olika färg val) 
och hello kitty skalet hittar du HÄR för 35 kr med gratis frakt (önskar du en annan färg så sök)

kommentarer

Namn*


E-postadress* (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Vad har du på hjärtat?

Trackback