Idah -

Pink lady


••••••••••••••••••••••••••••••••• 2012-12-25 @ 15:19:00 •••••••••••••••••••••••••••

Idag kan man verkligen förstå innebörden av att jag är en äkta pink lady, i stort sätt är hela jag rosa idag. Rosa dr marten kängor, rosa benvärmare, rosa leggings, rosa tjock tröja, rosa halsduk & rosa hår. Me like!

Hoppas att ni hade en trevlig jul igår. Jag firade tillsammans med pappa, två av mina systrar och en del av släkten hemma hos farmor och farfar. Vi åt god mat, ris a la malta, godis & fika. På kvällen drog jag ut till b&b tillsammans med min kompis Edita, min pojkvän Hampus och svamp (Fredrik), det var mindre lyckat. Drog dit vid 22 och man hinner bli opepp och seg innan folket kommer från 00 och framåt. Så jag var inte på så bra humör, men det var okej ändå.

 

 

 

 


kommentarer

Namn*


E-postadress* (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Vad har du på hjärtat?

Trackback