Idah -

Ta det lugnt, vad är det?


••••••••••••••••••••••••••••••••• 2012-12-20 @ 20:48:00 •••••••••••••••••••••••••••

Det har varit full rulle även idag. Efter mötet traskade jag upp till Apoteket med min sjuksköterska och efter det gick jag vidare till försäkringskassan för att skriva ut lite papper, sedan vidare till Hemköp för att inhandla inslagspapper, tejp & disksvampar eller vad det heter... vidare till systemet och sedan till torgkiosken för att handla cigg och frimärke... Sedan hemkomst har jag sorterat tvätten, lagat mat, slagit in julklappar och gått igenom mina garderober och rensat ut. Vid 22 är tvätten klar, då återstår det bara att vika och hänga in den. SEDAN kan jag pusta ut och ta det lugnt, sova!

 


kommentarer

Namn*


E-postadress* (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Vad har du på hjärtat?

Trackback