Idah -

Yey det funkar!


••••••••••••••••••••••••••••••••• 2012-12-10 @ 14:47:00 •••••••••••••••••••••••••••

Yey! Jag hade nästan gett upp hoppet om blogg.se appen. Ända sedan jag laddade ner den för någon dag sedan så har den inte velat starta alls. Men idag så gjorde den det, vilken tur. (såg att dom haft problem)

Jag sitter just nu på bussen på väg in till centrum, vid 15 är det dags för möte (DBT).
Jag han inte uppdatera bloggen innan jag drog iväg, fem katter får en ganska så syssel satt...

Idag är det bara -2 grader i Halmstad, men jag är glad så länge det är minus. Vill ju att snön ska få ligga kvar och att det är snö under julafton. Hoppas!

Nu ska jag kliva av bussen och inta mitt möte en timme, vi hörs senare!


kommentarer

Namn*


E-postadress* (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Vad har du på hjärtat?

Trackback