Idah -

Äntligen


••••••••••••••••••••••••••••••••• 2013-02-08 @ 16:49:22 •••••••••••••••••••••••••••
Full rulle... Var iväg på ett möte uppe på bergsgatan tillsammans med försäkrningskassan, min psykolog och min läkare vid 11 tiden. Det gick kanon bra, tror jag. Hehe! Sedan begav jag mig bort till kattfoten en stund, men det fanns inte så mycket för mig att göra där. Dom var många där idag, trots det så bad Lotta mig att kika in. Så det gjotde jag i alla fall. Dom var näst intill helt klara när jag kom, så stannade bara en stund. Sedan begav jag mig till eurostop för att handla hem lite saker, bland annat för dagens middag som blev spagetti och köttfärssås. ÄNTLIGEN lyckades jag tillaga en ätbar köttfärssås, YES! Det är en maträtt som de flesta kan tillaga, jag vet. Men jag har varit jätte kass på att få det att smaka som jag vill ha det. Pressade i en hel del vitlök idag, mums! :D
 
Nu väntar jag på att Cazandra ska bli aktiv på fb, så att vi kan prata om vad vi ska hitta på i kväll. Om vi ska ha en tjej käll hemma bara eller om vi ska dra ut och dansa. Ska känna efter vad jag själv känner för också, hmm...
 
Nu kom hon online, yey! Så nu ska jag snacka med henne sedan ska jag baka fler kladdmuffins och kladdkaka. Sedan får vi se vad vi känner för att hitta på och när Cazandra kommer hit. Hehe. Kram på er!
 

kommentarer

Namn*


E-postadress* (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Vad har du på hjärtat?

Trackback