Idah -

Direktbyte


••••••••••••••••••••••••••••••••• 2013-02-07 @ 18:33:00 •••••••••••••••••••••••••••

Varit en hemma dag idag, min förkylning har inte riktigt velat försvinna helt ännu. Tog mig en lång och skön dusch när jag vaknade, kollade på en film, tog fram dammsugaren och började städa av lägenheten, fixade mat lagom tills min sambo kom hem, suttit lite vid datorn och nu har jag precis slängt ihop några kladdmuffins för första gången. Om en halv timme sitter jag fast klistrad framför datorskärmen någon min och hoppas på att bli en av de fem snabbaste att trycka på knappen och nå fram i direktbyte via hfab. Håll tummarna för mig gott folk.



Kladdmuffins



Älsklingen och Sessan tar en tupplur (just nu)


kommentarer

Namn*


E-postadress* (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Vad har du på hjärtat?

Trackback