Idah -

Förmiddags träning


••••••••••••••••••••••••••••••••• 2013-02-15 @ 14:12:00 •••••••••••••••••••••••••••

Fått gjort förmiddags träning idag! Jag försöker variera tiderna som jag tränar på, så att kroppen inte ställer in sig och blir van vid en tid. Då kanske inte träningen ger så mycket resultat som jag vill. Idag körde jag mage och ben igen, dock inte samma övningar som igår och inte på samma sätt. Körde 10 övningar x 30 sek vadera, så 5 min mage och fem min ben. Vid halv fyra ska jag möta upp Cazandra i stan så ska vi traska bort till galberget och gå motions slingan som är 4 km. Känns oerhört skönt att ha kommit igång med träning, taggar gymmet inom några veckor eller månader (behöver arbeta "bort" så mycket som möjligt av min astma först). Men jag trivs väldigt bra med mina hemma övningar (utan redskap) och att vara ute och gå både vanligt och intervall. Träningsvärken bevisar att det ger resultat i alla fall, hehe.


kommentarer

Namn*


E-postadress* (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Vad har du på hjärtat?

Trackback