Idah -

Håller tummarna


••••••••••••••••••••••••••••••••• 2013-02-17 @ 22:05:00 •••••••••••••••••••••••••••
Jobbade på kattfoten mellan 09 - 14, kom hem vid 15 och satte igång med dagens middag som fick bli spagetti och köttfärgssås. Jag blir bättre och bättre på att tillaga det nu, med rätt ingredienser så går det kanon bra ju. Hehe! Sedan har jag spöat min fästman i tekken, i alla fall några få matcher. Önskar det var fler, men gubbarna funkar inte så bra med mig, men med Hampus är dom as bra. Får öva upp mig, har inte spelat det spelet på flera år. Haha. Sedan satt vi och kollade lite på tv och nu sitter jag och spelar tuneringar på spigo. Var ett tag sedan jag satt där och spelade, bra tidsfördriv. Jag sitter nämligen och väntar på att klockan ska närma sig elva så att jag kan buda på ett par skor som jag SKA HA, från tradera. Håller verkligen mina tummar, för dom är awesome och jag behöver nya skor. Jag äger ju inte 2158574564 par som tjejer kanske förväntas göra, jag äger typ bara ett par. (UPPDATERING, VANN INTE! BUHU!!!)
 
 
 

kommentarer

Namn*


E-postadress* (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Vad har du på hjärtat?

Trackback