Idah -

Klockan tickar och dagen rullar på


••••••••••••••••••••••••••••••••• 2013-02-12 @ 13:43:00 •••••••••••••••••••••••••••
Jag har egentligen inte gjort så mycket, trots att klockan är halv två. Steg ur sängen vid halv elva och sedan dess har jag rensat kattlådorna, plockan lite i lägenheten, duschat, ringt runt för lite ärenden. Ja det var väl typ allt.
 
Jag förstår dock inte varför jag hoppade in i duschen när jag ska träna om någon timme tillsammans med Cazandra. Hade ju lika gärna kunnat vänta och enbart duschar efteråt, men jag är en sådan person som inte kan sätta på mig nya rena kläder om jag själv inte är helt ren. Vill säga att jag måste duscha. Men men. Blir ju bara en snabb duschning sedan då, skönt.
 
Jag och Cazandra hade tänkt att ta oss en tur på galgberget när hon slutat skolan, vi smider planer om att göra detta en gång i veckan. Och det låter som en väldigt bra plan tycker jag. Finns ju tre olika slingor att gå/springa på, en motionsslinga på 3 000 m. Kuperad terräng. Träningsredskap finns utmed slingan, en annan på 5000 m och hälsans stig som är 4000 m och går i något mindre kuperad terräng än det belysta spåret. Awesome!




kommentarer

Namn*


E-postadress* (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Vad har du på hjärtat?

Trackback