Idah -

Pedantisk


••••••••••••••••••••••••••••••••• 2013-02-14 @ 14:32:00 •••••••••••••••••••••••••••
Min tvättid startade vid 13 och slutar vid 16, så under dessa timmarna kör jag på stort. Lika bra att få alla sysslor här hemma gjorda, tvätten, disken (älsk fixade den), dammsugningen, sopor m.m. Så dagen går i full rulle här hemma. Det är så otroligt skönt när det är klart, att kunna slappna av och bara göra vad man känner för. Jag är så otroligt pedantisk, jättte jobbigt. Tänker bara städning och hela paketet hela tiden, vilket jag också typ utför varje dag. Jag trivs när det är rent och i ordning, förstår mig inte på personer som inte städar sina rum mer än typ var tredje månad eller ännu mer sällan (om man bor hemma). Som har kläder över hela golvet och saker överallt, hur fixar man det? Jag klarar knappt av nätverkskabeln som ligger längst listen en och en halv vägg...
 
Nu är det bäst för mig att sätta fart med dammsugningen, vi höres senare!




kommentarer

Namn*


E-postadress* (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Vad har du på hjärtat?

Trackback