Idah -

Raw comedy club i tisdags


••••••••••••••••••••••••••••••••• 2013-02-28 @ 12:45:00 •••••••••••••••••••••••••••
RAW var awesome, det var riktigt roligt att få se dem live i stället för bakom en skärm. Jag skrattade så mycket att jag fick träningsvärk i magen och ömma käkar, haha. Tyvärr hade vi bråttom där ifrån så jag han inte ta bilder tillsammans med allihopa. Min älskade var tvungen att köpa cigg och vi hade enbart 5 min på oss att ta oss dit bort innan det var stängning. Komikerna skulle bort på efterfest i b&b, tyvärr så skulle min älskade upp och jobba så dit kunde vi inte dra och mingla med dem heller. Blä! Haha! Undra hur många som kunde det på en tisdag? Vi fick se föreställningen i alla fall och det är huvudsaken, alla var jätte bra. TOPPEN! Vi satt för övrigt längst fram, hehe.


kommentarer

Namn*


E-postadress* (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Vad har du på hjärtat?

Trackback