Idah -

Design fix


••••••••••••••••••••••••••••••••• 2013-01-14 @ 20:50:00 •••••••••••••••••••••••••••
Oj, har helt glömt bort att uppdatera bloggen under helgen såg jag. FY SKÄMS! 
Tiden flyger iväg när man sitter och håller på att fixa och trixa med en massa personers designer.
Tiden går verkligen jätte fort, helt plötsligt när man tittar ut så är det mörkt och ändå satte man sig på förmiddagen.

Förutom att fixa designer så blev det som sagt utgång i fredags och
jag hade så otroligt roligt, dansade non stop i 4 - 5 timmar. SKOJ!
 
I lördags tog jag det bara lungt och fixade syster Angelicas design, fint blir det.
Är dock inte helt klar ännu, ska länka hennes blogg här sedan så ni får se slut resultatet.
 
I söndags (igår) var jag och jobbade på kattfoten mellan 09 - ca 13.30.
Hade en tjej som gick bredvid mig och hon var så duktig så. Kanon!
Vi behöver verkligen ha in mer personal och specielt helg personal.
Så jag hoppas innerligt att jag inte skrämde iväg henne med all information m.m.
 
Idag har jag varit iväg på möte, precis som under varje måndag.
Efteråt gick jag inom hemköp och handlade lite bröd och så, sedan begav jag mig hemåt.

Ska ta det lugnt resten av kvällen, kolla på tv/film och mysa ner mig i soffan.
Känner att jag börjar hamna i en down period nu, känns inte helt okej.
Bäst att fokusera och ta hand om mig själv de kommande dagarna.
 
Kram på er!
 
 
 

kommentarer

Namn*


E-postadress* (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Vad har du på hjärtat?

Trackback