Idah -

Design


••••••••••••••••••••••••••••••••• 2013-01-07 @ 13:13:00 •••••••••••••••••••••••••••
HEJ SÖTASTE LÄSISAR!
 
Jag var helt och hållet off i bloggen igår, jag ber hemskt mycket om ursäkt för det. Jag satt under hela kvällen och fixade med en kompis design och samtidigt pratade jag med Melliie via facebook, hon vill ändra sin design men vet inte riktigt hur hon skulle gå till väga. Så jag satt och förklarade en himla massa för henne igår, om hur hon ska göra för att byta bakgrund m.m. 

Men det slutade med att jag precis suttit och gjort en bakgrund till henne, så nu är hon nöjd med den biten. I eftermiddag ska jag sätta mig ner och göra nya ikoner till henne och fixa en ny header. Spännande!
 
Jag älskar verkligen att sitta och hålla på med design, och snart kommer ni mina fina läsare att kunna beställa design m.m. av mig. Mer info om det kommer senare. 
 
Kram på er!


kommentarer

Namn*


E-postadress* (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Vad har du på hjärtat?

Trackback