Idah -

Följa john


••••••••••••••••••••••••••••••••• 2013-01-04 @ 16:57:00 •••••••••••••••••••••••••••
Hej läsisar!
 
Min dag har varit väldigt lugnt, jag har inte gjort ett svkatt faktiskt. Gick upp vid 09, kollade tv och åt frukost. Vid 13 kunde jag inte hålla mig vaken så sov fram tills klockan 15 då min fästman väckte mig lite försiktigt. Gulligt! Nu sitter jag och finurlar på vad jag och pojken kan hitta på idag. Funderar på om vi ska dra ut och käka, får se hur det blir. Jag fick min mens idag och har sån otroligt mensvärk, inte kul alls. 
 
Nu ska jag ta och kela med mina kisar och försöka avlasta Sessan från Beauty en liten stund, den lilla flickan leker verkligen följa john dag ut och dag in, följer efter Sessan vart hon än går. Super sött, hehe!
 
I morgon väntas jobb på kattfoten, så det blir sängen i tid i kväll i alla fall. kram på er!



Bild på oss från år 2006 <3
 

kommentarer
Postat av: Julia

Hej, snygg blogg!
Nu har en tävling dykt upp på bloggen där du kan vinna valfritt Skal till mobilen. Allt du behöver göra är att länka det du vill ha i en komentar. Om du inte har just den mobilen så kan du ju ge det i present. OBS SPAMM ÄR TILLÅTET
Direkt länk: http://lullzz.blogg.se/2013/january/tavling-valfitt-skal-till-mobilen.html

2013-01-04 @ 19:06:58
URL: http://lullzz.blogg.se

Namn*


E-postadress* (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Vad har du på hjärtat?

Trackback