Idah -

Inte farväl, på återseende!


••••••••••••••••••••••••••••••••• 2013-01-02 @ 22:00:00 •••••••••••••••••••••••••••

Jag hade en jätte trevlig kväll och natt hemma hos min syster Alexandra igår, och självklart de par timmarna vi hade tillsammans idag. Blev upphämtat strax innan klockan 15 utav mamma och Syster Angelica. Angelica bor i Småland tillsammans med sin sambo och deras två barn, så vi träffas inte så ofta. Men idag träffades vi alla hemma hos mamma ett par timmar innan dom skulle bege sig hemåt igen. Dom har varit nere i skåne hos Angelicas pappa över nyår, så då passade dem på att spendera en dag i Halmstad för att träffa oss innan hemkomst. Det har varit en underbar dag och kväll, jobbigt att ta "farväl" dock. Men det är som jag säger "på återseende"!

Jag och min fästman har precis ätit lite god mat, så nu blir det lite tv tittande och snart krypa ner i sängen. Det är en ny dag i morgon. Kram på er!

 

 

Morfar tillsammans med mammas hund Linus idag.


kommentarer

Namn*


E-postadress* (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Vad har du på hjärtat?

Trackback