Idah -

Minna


••••••••••••••••••••••••••••••••• 2013-01-23 @ 22:55:00 •••••••••••••••••••••••••••
Haft en hel underbar dag och kväll, mellan 13 - 16 gick jag i stan tillsammans med Cazandra. Hon provade säkert tio par byxor och tre st skinjackor, mycket trevligt. Jag köpte med mig rosa färg hem, så att jag kan fylla i mitt hår inom dom närmsta dagarna. Vid strax efter 18 kom Cazandra hem till mig och lämnade av sin otroligt söta hund Minna som är av rasen phaléne. Hon är fan mindre än mina katter, fett gulligt. Mina katter satt bara och stirrade och satt säkert och tänkte "vad fan är det där för något", haha. Hon låg och sov i min famn och gosade, man faller verkligen pladask. Otroligt söt vovve, helt förälskad är jag. HEHE! :D 
 
Nu är jag precis hemkommen efter att ha mött upp Cazandra i centrum och lämnat hunden till henne igen. Nu ska jag skölja av mina kläder som ligger i blöt med tvättmedel i badkaret och prata lite med Cazandra innan sängen kallar. Blir en tidig morgon i morgon, uppdaterar er mer om det i morgon.
KRAM PÅ ER LÄSISAR! <3











kommentarer

Namn*


E-postadress* (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Vad har du på hjärtat?

Trackback