Idah -

Nyårsafton


••••••••••••••••••••••••••••••••• 2013-01-01 @ 17:50:00 •••••••••••••••••••••••••••
Hej läsisar!

Jag hade en mycket trevlig nyårsafton igår tillsammans med mamma, pappa, mina två systrar, min pojkvän och morfar. Vi åt god mat (tacos), satt och umgicks och hade trevligt med lite dricka m.m. En super bra kväll och natt! 
 
Jag och min pojkvän förlovade oss på nytt igår med nya ringar, under tolvslaget. Romantiskt! Om exakt en månad har vi 7 år tillsammans, det är inte klokt hur snabbt åren går. Jag älskar honom överallt annat! han är  luften jag andas, tårarna jag gråter, leendet på mina läppar, allt. Big love my love! ♥
 
Nu ska jag traska ut till bussen och bege mig bort till min syster och spendera kvällen och natten där.
  
 
 
 
 
 

kommentarer

Namn*


E-postadress* (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Vad har du på hjärtat?

Trackback