Idah -

Ringarna har anlänt


••••••••••••••••••••••••••••••••• 2013-01-16 @ 19:12:00 •••••••••••••••••••••••••••
Det var inte mina träningsbyxor som låg och väntade på mig, det var i stället min och älsklingens förlovningsringar som skickats tillbaka på nytt som hade anlänt. YEY! Träningsbyxorna kom med posten vid halv fem, så två flugor i en smäll. Kanon! :D 
 
Ni som hänger med i bloggen vet om att jag och min fästman förlovade oss på nytt under tolvslaget på nyår med nya ringar, tyvärr så var beställningen inte helt godkänd. Vi valde att ha "Idah♥" & Hampus♥" som gravyr på utsidan på våra ringar (samt datum på insidan) men när ringarna väl anlände strax innan nyår så var vi väldigt missnöjda med gravyren. Speciellt på ena ringen, den var inte slipad utan var helt trubbig. Så efter nyår skickade vi tillbaka ringarna och dom skickade då en ny beställning till deras tillverkare och idag kom ringarna. Nu är jag super nöjd, äntligen.
 
Jag har verkligen otur när det gäller ringar, jag hade problem med våra förra ringar också. Tråkigt att det blir så, speciellt när man satt ett datum. Så nu har jag verkligen tänkt till och vet hur jag ska göra när vårat bröllop väl ska äga rum, göra beställningen i GOD TID! haha
 
Ska lägga upp fler och bättre bilder på ringarna vid ett senare tillfälle, 
nu vill jag mysa ner mig i soffan och bara ta det lugnt framför tvn. kram på er!

 




kommentarer
Postat av: Anonym

Grymt fin ring, har ni beställt dom? :)

2013-01-16 @ 20:40:56
Postat av: Anonym

Grymt fin ring, vart har ni beställt dom? :)

Svar: Ringarna är beställda från jempguld :D
idahahlback.blogg.se

2013-01-16 @ 20:41:03

Namn*


E-postadress* (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Vad har du på hjärtat?

Trackback