Idah -

sista julklapparna


••••••••••••••••••••••••••••••••• 2013-01-08 @ 00:17:26 •••••••••••••••••••••••••••
Var och hämtade ut mina sista julklappar av min fästman idag, yey!
Jag har fotat dom och så idag, bilderna kommer upp under morgon dagen. Är super glad och nöjd!
 
Jag har suttit och försökt få ihop en header till Emelie under hela kvällen, men hon bli inte riktigt nöjd.
Det är inte jätte lätt för mig att göra vad hon är ute efter, med tanke på att hon själv inte vet. 
 
Jag ska göra allt i min makt för att hinna med bloggen lite mer, jag vet inte alls vad som har hänt. Jag var jätte aktiv i min förra blogg och var super taggad och peppad på att göra inlägg och tipsa om massa saker m.m. Sedan tog jag en paus för att skapa denna bloggen. Jag var så otroligt taggad över att få klart min design här på min nya blogportal blogg.se så att jag kunde öppna upp den, jag var så pepp på att få uppdatera och låta min inspiration flöda. Men det har inte alls blivit som jag vill, jag har varit så stressad och så opepp helt plötsligt. Jag hoppas verkligen att det vänder snart. Får hålla tummarna! Jag har en massa saker som jag kan uppdatera er om, så det är lixom inte så att jag inte har någonting att blogga om för det har jag. Mina dagar har i och för sig varit väldigt stressande på senaste tiden och jag har inte hunnit ta det lugnt över huvudtaget. Vilket har lett till att jag verken har haft tid eller ork till att sitta framför datorn. Men det ska bli ändringar på det snart, håller tummarna.

kommentarer

Namn*


E-postadress* (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Vad har du på hjärtat?

Trackback